07.03.2007

Nahuel Huapi trek

Zařazeno v Argentina, Jižní Amerika, Patagonie v 7:00 - Lujan

Cerro Negro

Tenhle vyletik mela byt takova pohodickova prochazka po hrebenu. Trek Nahuel Huapi se nachazi ve stejnojmennem narodnim parku nedaleko argentinskeho zimniho strediska Bariloche.

Snih na horach

Na hreben nas vyvezla lanovka a pak uz to melo byt vicemene po rovince.

zavej

Prcik a Lujan

Prcik

Jenze, co cert nechtel, dva dny predtim napadlo pul metru cerstveho snehu, a tak jsme se museli misty brodit az po kolena.

skaly

hory

Prcik a Lujan

Ale zase tak moc to nevadilo. Vlastne jsme si to strasne uzivali a alespon jsme se letos taky trochu nabazili poradne zimy se vsim vsudy.

Puvodne jsme si mysleli, ze prenocujeme v horske chate, ale chyba lavky, chata byla zavrena a my si to dali drsne pod stanem.

Prcik

skaliska

Na druhy den jsme presli dalsi hreben a prelezli nekolik skalisek, coz nebyla vzdycky takova sranda.

laguna

Namaha ale byla odmenena u laguny Schmoll, odkud to uz nebyla takova streka k dalsimu refugiu (horska chata).

chata

Refugio lezi u pekne laguny Toncek, u ktere jsme prenocovali.

stan

O tom, ze bychom prespali v chate, jsme uz ani nepremysleli. To ale mozna byla chyba, nebot vecer se zvednul tak silny vitr, ze nas malem odfouknul i se stanem. Nas stan to nastesti vydrzel, na rozdil od sousedniho.

skaliska

laguna a skaliska

Zatim co Prcik se nemohla rano vyhrabat z pelechu, Lujan nafotil desne kycovou ranni fotku na nekolik zpusobu. Tomu zkratka neslo odolat.

Komentáře: 6 »

1. Hedvika

08.03.2007 v 11:54

Ahoj Prcíku a Lujane,

tak tomuto pohledu opravdu nešlo odolat a nevyfotit ho. Je to nádhera a když se podívám z okna na naši zataženou a deštivou oblohu, tak vám to moc přeji. Jak vidím, ztráta batohu byla nahrazena a už zase cestujete v plné polní. Držím vám k tomu všechny palce. Paní Dovolilová mi hlásila, že už mají letenky a v červenci letí na 3 týdny za Lízou do Ekvádoru.Mějte se moc hezky.
    Hedvika

2. cháďa

08.03.2007 v 12:28

Nazdar mládeži,

tady už všechno kvete a prý jaro bude létem, no prostě blázinec. Ta Patagonie je hezká a pro mne jen prima na koukání. Ne že bych tam nevylezl ha, ha, ha. No nevylezl. U nás v krajích českých není nic nového, děda byl chvíli ve špitále, ale už je to dobré. Sešel jsem se u něho s Honzou a jeho starší dcerka v ten den slavila 5 let. Myslím, že se jmenuje Šarlota, ne? To to letí. Užívejte si a ať vás větry a nejhůře ty vlastní, neodfouknou ha, ha, ha.

3. cháďa

08.03.2007 v 12:28

Nazdar mládeži,

4. Míla (bankéř)

08.03.2007 v 20:08

Srdečný pozdrav z Benátek!

Jménem mé početné rodiny (Očeti, Marek – Merf, Stáňa, Hanka) se také přidávám k zástupům obdivovatelů Vašich stránek. Fotky jsou moc krásné a věřím, že až se vrátíš, tak ty nejlepší v Benátkách vystavíš. Jsou jedna hezčí než druhá. Ještě že jsi nám připomněl, jak sníh vypadá. Letos jsme si ho opravdu moc neužili a teploty tento týden poskočily až k 19 stupňům.

5. Venda hungary

08.03.2007 v 20:11

Bella bellisima monte….Oproti ty dunajsky placce paradni.Obzvlaste vydarene fotky jsou ty s fotografem…fakt….Asi vas prekrtim na mesnerovi.Prominte,ze pisu bez dia kritiky,ale jeste tu madarskou klavesnici nemam tak v maliku.Hodne zdaru pri lovu fotek….

6. Anonymní

08.03.2007 v 20:53

Ahoj Pipi a Lujo,
    zase teda fakt moc hezký. Jak se v takových výškách dýchá? Vypadáte O.K. takže dobře. To budete mít ale kondičku.
    Tak ty hory v pořádku prošlapejte a my to s tátou půjdeme zkusit na
    Drábské světničky.
    Zase se těším. Pusu mama.

Zanechte komentář

You must be logged in to post a comment.