14.03.2007

Okolo Hielo Azul

Zařazeno v Argentina, Jižní Amerika, Patagonie v 7:00 - Lujan

ledovec a laguna

Tento prispevek ma velice informativni charakter a detailne popisuje prubeh naseho dalsiho treku kolem hory Hielo Azul, nedaleko hippie mestecka El Bolson.

Prcik jde pres most

Na zacatku jsme museli prekonat nebezpecne rozviklanou lavku pres divokou a rozbourenou reku Rio Azul.

Prcik preleza strom

Ani nasledujici vystup, prekonavajici 1000 m prevyseni, se neobesel bez zdolavani nebezpecnych prekazek v ceste.

Udolim se vali mraky

Kdyz nas cesta temnym lesem konecne vyvedla takrka na vrchol, obloha se zatahla, setmelo se a zacalo prset.

Chvilemi byla viditelnost tak spatna a mlha tak husta, ze jsme museli zastavit a urcovat dalsi smer chuze podle lisejniku, tvaru mravenist a barvy kury stromu.

les

Nakonec jsme se preci jen dostali k horske chaloupce lezici pod horou Hielo Azul. Pro neprizen pocasi se nam chatu nepodarilo vyfotit, nicmene tu maji vyborne domaci pivo. Samozrejme kvasnicove a podavaji ho v litrovych nadobach. Dali jsme jedno a dalsi udalosti vecera mame ponekud rozmlzene.

ledovec a laguna

ledovec

Druhy den jsme i s Kocabem vylezli jeste o kousicek vyse k ledovci Hielo Azul. Zase sesli k chaloupce a dali si pivo….

Prcik jde lesem

Treti den se pocasi ustalilo a my jsme pokracovali cestou lesem k dalsimu refugiu.

kopce

Kdyz jsme po narocnem sestupu dosli k chate, rovnou jsme objednali dve stejne dobra piva, jako meli na predeslem miste, a refugio ani nevyfotili.

jezirko

reka

Odtud to byla uz jen lehoucka prochazka kolem pruzracne ricky. Kdyz jsme na zaver dosli do kempu, ktery lezel takrka na konci cesty, dali jsme dve domaci piva a pak nadavali cestou k autobusove zastavce na ten strasny kopec, ktery jsme vubec necekali.

Komentáře: 4 »

1. cháďa

14.03.2007 v 12:46

To je pěkná podívaná, ta voda se dá asi pít. Já jsem si dal tuhle U Vola s kamarády také pivko a ten kopec k obydlí jsem také proklínal. Tady je krásné jaro teploty kolem 15 stupňů. Zima nebyla žádná. Kolem se nic neděje a já ještě občas dýchám.Moc si na to pivo nezvykejte, nikam už nevylezete. Zdravím do dálky.

Cháďa

2. Hedvika

14.03.2007 v 13:54

Ahoj Prcíku a Lujane,

hned ten druhý obrázek mi připomněl nějaký film z jihoamerické produkce, tam také lidé šli přes takovou lávku (jen se tam odehrávalo jakési drama). Asi je to v těchto končinách běžná věc. Přečetla jsem si, co napsal Cháďa a moc mu nevěřte, že se nic neděje. Organizuje celorepublikovou skautskou soutěž Zpívající šestka , která bude v Benátkách a všechny nás honí do práce. No jen mu tak trochu pomáháme, protože všechno jinak vymyslel sám. Tak ať vám to hezky šlape z kopce i do kopce za podpory místního piva :-) :-):-).

Hedvika

3. kati

16.03.2007 v 15:04

Miláčci je to nádhera nádherovatá.Chystáme chatu v Rokytnici jako minule na počest Vašeho návratu 1.víkend v květnu snad dorazíte.Prcik se mi dlouho neodepsal.Posíláme pusu opatrujte se a krásně si užívejte páááá

Stiháci

4. pavla kuzelova

17.03.2007 v 17:59

Ahoj Kamarádi,

moc se na vás těšíme. Kdy to dorazíte? První týden v květnu? dlouho jsme od vás nedostali zprávičku.

Ty hory jsou nádherné, a hlavně ta procházka přes mostík:), opravdu jak z nějakého filmu.

Opatrujte se a užívejte…

Pája a Aja:)

Zanechte komentář

You must be logged in to post a comment.